Sunday, April 22, 2007

Thesis Thomas vragenlijst

Vorige week had ik het voorrecht om een avondvullende babbel te doen met Thomas, naar aanleiding van diens thesis - emoties, ervaringen en herinneringen in de waardeketen. Voor een stuk Apple - ja, ik ben een fan, Starbucks en als tegenhanger ook Caffènation zijn onderwerp van onderzoek.
Het was voor mij een openbaring om na een kleine twintig jaar als (part time) marketeer een gesprek met een expert ter velde te kunnen hebben. Veel dingen die bij mij vooral onbewust kwamen en waar ik nooit diep over nagedacht had, werden me ineens zeer duidelijk. Andere dingen aangaande lopende en toekomstgerichte zaken kregen een ander licht en gaven me een beetje het gevoel dat Thomas die avond zo'n beetje mijn 'marketingpsychiater' was.

Vandaag vraagt Thomas of er Caffènation klanten zijn die mee willen werken aan een kwalitatief onderzoek naar Caffènation ervaring en door hun ervaringen mee te delen een bijdrage zouden leveren aan de kwaliteit van de thesis.
Doen zou ik zeggen : deze jongen is baanbrekend werk aan het verrichten.

klik hier

No comments: